torsdag 16 maj 2013

Piggelin!!!

Jag är så jävla glad!I dag har jag hämtat Fia i stan, sen drog vi till Värmskog och käkade räksmörgås.Efter det bar det av tillbaka till Arvika för träning.Trampade på en mil på cykeln och körde lite styrka efteråt.
Väl hemma käkade jag en massa frukt och sen bar det av ut i vedhögen ett par timmar.Vädret var underbart och Coca Colan flödade😃
Kommer troligtvis få fan för detta i morgon,men just nu är jag glad att jag orkat så mycket.
Måste nog ta mej i kragen och börja på arbetsterapin igen,märker att jag börjar förlora kontrollen över fingrarna och greppet i handen är inte lika starkt.Men det går säkert att träna upp.

Tråkigt bara att springa på sjukhuset 3-4 dagar i veckan,men jag brukar tänka på att jag iallafall får gå ut därifrån igen efter ett par timmar.
Om en månad stänger sjukgymnastiken och då blir det Outlet en får ränne på.Vägrar ge mej nu när man verkligen märker resultat av träningen.Man får mindre ont helt enkelt.Nu ska jag sova.Klockan halv tio😃



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar