tisdag 28 maj 2013

Sjukhus och ved

Tidsoptimisten kom hemifrån för sent.Vilken skräll!
Så är det när man är som Alfons Åberg och "ska bara" hela tiden.
Men jag var ju inte så sen,precis prick 11 ryckte jag upp dörren till bröstcentrum.

Fick en välldans duktig läkare som stack mej två gånger men ändå lyckades punktera fem cystor.Låg och tittade på skärmen vart nålen var och hur det såg ut när dom punkterade.Hjälper lite mot smärtan att fokusera på nåt annat.En halvtimme senare var jag på väg därifrån.

Åkte direkt till Bergvik och bytte regnbyxorna och sprang inom på "Gyllene Måsen" och köpte 6 nuggets för  20:-,söh billit!Väl där fick jag reda på att Peace and Love gått i konkurs så det blir inget jobba av där.Tråkigt,men jag är inte förvånad.
Rände inom på Ikea och köpte täcke och kudde till grabbarna som ska med på Sweden Rock,jag gillar inte Ikea.Hör säkert i hop med mitt kära kontrollbehov.

Jag vet inte vart jag är,vad jag ska köpa för det är så jäddra mycke saker överallt och så hatar jag att man ska gå runt runt och se sakerna men inte bli ett dugg inspirerad.Det är garanterat mej det är fel på.Många verkar älska Ikea.

Vi börjar bli klara med veden äntligen!!!Eller vi....Mattias ärre som sköter denna "löinga".Jag pratar,men han tycker det är roligt.Att jag äntligen pratar ordentligt och skrattar.Han gillar när jag är glad.Och det gör fanimäjj jag med.En får va tacksam för dom dagarna❤

Nu ska jag ut i mässingen och joddla in mitt hjärtegryn Snidde,så här sent får han inte va ute och ränna.Han ska ligga hos tant mamma och sova❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar