måndag 13 maj 2013

Mattias pratar i sömnen



Ligger just nu framför tvn och lyssnar på Mattias.
"Det är den silverfärgade som ska ner först va?Eller ska du på långtur?"
Har inte en aning om va han menar,men jag svarar:Javisst!
Han pladdrar i sömnen när han är riktigt trött.En gång vrålade han att jag skulle lägga på ett kol och få dit popnit...
Ja,en får skratta iallafall.

Sista två dagarna har gått i värkens tecken,mycket titta på tv och duscha varmt.
Var på Pontus 20-års kalas i går,men det vart väl för mycket.Fick feber på väg hem i bilen och sätet kändes som det var gjort i betong.Men då får man försöka och förvirra sej med lite annat i bilen,så jag tömde den på skräp.
Längtar efter Sohlstrålen❤

Hoppas hon dyker upp snart.På torsdag ska iallafall jag och Fia till Liljenäs och käka räksmörgås.Har aldrig vart där,men har hört mycket positivt om stället.Mat och en kär vän kan ju bara bli succé😃
Nu ska här snosas på Snidde tills jag somnar.Hoppas vädret blir bättre så man slipper må så dåligt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar