fredag 24 maj 2013

Intensiva dagar

Det har varit ett par intensiva dagar den här veckan.Träning på måndagen,och tisdag och onsdag hade jag lilla Sohlstrålen på besök.Full fart från 5 på morgonen till 19-20 på kvällen.
Det har vart kanonroligt!Jag är såååå kär i den ungen!
Torsdag åkte jag och Anki till Stockholm.Massa springa i affärer,mat,fika och bio.
I dag fredag var vi på Abbamuseét.Helt sjukt hur stora dom var!Vi sjöng,dansade och spelade in en video.Träffade även en liten grabb i en låtsashelikopter som försökte flyga med mej till Hornsgatan,han ville visa vart han bodde,men han fick ju inte start på motorn...

Efter det så bar det iväg på lunch,båttur tillbaka till hotellet och i väg och hämtade upp littleB❤Vi hamnade på nån krog och dit kom ett gäng från Dalarna och Malin❤

När klockan närmade sej 19 så gick vi upp till Stadion och strax efter 20 klev Bon Jovi på scen.2,5 timme senare var konserten över och vi gick lyckliga tillbaka till vårat rum.Jag med en ny t-shirt såklart  och en kropp som smärtar utan dess like!!Funkar nog inte med sånt här tempo längre.Bara att acceptera.I morgon bär det av hem till Värmland igen,och SNIDDE❤❤❤❤
Fattar inte att det ska va så svårt att vara utan katten.Ska bli gött och komma hem och vila ett dygn innan det är planeringsmöte inför Sweden Rock,Nadja ska tävla med mitt hår på måndag,tisdag kommer folk från Sunne och jag ska på sjukhuset i Karlstad,onsdag är det träning ,torsdag ska jag hämta Sohlstrålen som ska stanna till på lördagkväll och söndag drar vi till Skåne och SwedenRock festival.Herregud!
Och jag är trött nu...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar