tisdag 11 december 2018

Två positiva besked.

Något jag inte sett fram emot är gjort. Och bra gick det. Inte alls så jobbigt som jag trodde. En bra undersköterska och en väldigt rolig doktor.
Jag fick ju berätta vad jag gått igenom, hur jag upplevt det och vad jag trodde det berodde på. Efter det skrattades det en del, och han var som jag helt säker på att det inte skulle hittas något som inte skulle vara där. Och att det antagligen var som jag trodde...Skönt att kunna släppa och fortsätta som planerat.Alla har inte den turen.

Innan undersökningen fick jag all information som jag behövde för att känna mig trygg och för att benen skulle sluta skaka😁
Att sedan få åka vidare till Max och äta var ju värt allt. Var även in på bolaget inför en stundande julfest, då slipper man det i sista sekunden. För så blir det ju ofta. Bortskämd blir man. Det var jag värd i dag. Jag har en nära människa som även hon varit i väg på en jobbig undersökning, och det hade också gått bra. Jag är så glad för det!

I dag fyller Christ! Kär vän, bror till min närmaste Jennifer och pappa till underbara Dante.
Hoppas han blir redigt firad i dag. Grattis Christoffer!

Börjar bli lite tveksam om jag kommer klara jobba den 23/12. Jag går ju bättre på foten, men jag använder inte hela foten. Blir fort trött och den sväller.Får prata med Johan i morgon och se vad han tycker. Ju snabbare de vet på sjukhuset, desto lättare för dem att hitta en ny vikarie.Bättre att lugna sig så att man inte går och jobbar och får gå hem igen för att man haft för brått.

Jag lär få svar nästa vecka om jag orkar använda foten ordenligt.Då blir det ett dygn i vår huvudstad. Ett ganska hektiskt sådant. Om det ens blir ett helt dygn?? Jag ska åka dit för att se Helloween för tredje gången i år. Man får passa på när det är en så speciell uppsättning, både på bandmedlemmar och i setlisten.
I februari blir det en resa till Göteborg för att se Ghost. Sen hem typ ett dygn, kroka tag i nästa resesällskap och i väg till Stockholm och se Judas Priest och Ozzy. Jag åker i huvudsak för Halford och grabbarna. Visst, kul att se Ozzy igen. Men han är rätt kass nu. Vi får se vad det blir, beror på sällskapet med. Vill de stanna, så lär ju jag få göra det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar