fredag 6 juli 2018

Nattjobb😮

Vi hade en bra dag pÄ Ingestrand.Lina,Dante och Christoffer dök ocksÄ upp.NÀr de Äkte,valde jag att ligga kvar sjÀlv.Det var sÄ fint vÀder,lugnt och gött och full öra i bra musik.

Men runt sju tyckte huden det var nog.DÄ fick jag pallra mig hem i duschen och titta pÄ film pÄ paddan.

Nu Àr jag inne pÄ andra och sista natten pÄ sjukhuset.Första gick i en vÀldig fart.Men Àn sÄ lÀnge Àr det lugnt den hÀr natten.Fast det kan vÀnda fort.

I dag har jag mest sovit.Plockat lite nÄgon timme,men sen lagt mig pÄ soffan och dÀr somnade jag.Den hÀr kvÀllen har varit jobbig.Man kÀnner skuld.Man kÀnner oro.Man kÀnner sig stundtals rÀtt usel faktiskt.
Sen saknar jag min katt sĂ„ jag tror jag blir galen.Kanske fĂ„r Ă„ka och hĂ€mta honom snart❤️ BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar