måndag 16 juli 2018

Natt 1 av 2


"Du flyger grymt bra solo och jag tror du behöver detta"
De var de första orden jag vakande till en morgon.Kanske är det så?Eller rättare sagt,så är det.
Men dåligt mår man ändå.Hur kan man hjälpa?Ska man hjälpa?Vad blir bäst?

Jag har varit hos Hanna.Vi gjorde upp att jag skulle komma och väcka henne, sen skulle vi äta frukost och sen vidare till Perserud och hälsa på hästarna.Det blev även lite spel och "Rasmus på luffen" innan jag gav mig av mot nästa date.

Lexie,Martin och Marri var det dags för när klockan närmade sig 15.Vi tog ett varv på stan och mötte sedan upp José,Kåre och Roger för lite mat på Amigo.Där vart jag så sliten så jag var tvungen att åka hem och lägga mig.Hade gärna stannat längre,men det gick inte.

Somnade runt sju,vaknade hungrig vid tio.Gick upp åt och la mig igen.Sen sov jag ända tills det blev ett väldigt plingande i både mobil och padda😂 runt halv sex. Hade glömt att stänga av ljudet.Men det gjorde inget..Det var trevliga meddelanden som kom.

Har varit svårt att sova innan nattjobbet i dag.Gjorde några tappra försök men gav sedan upp.En får härda ut i natt,har man tur så sover man gott i morgon i ställetBloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar