måndag 2 juli 2018

Dead Cross-Attan

Mitt förra inlägg var aggressivt,skrivit i affekt, och var rätt skönt att skriva. Jag är arg, kan inte ändra på historien eller påverka framtiden.Rätt surt kan jag tycka.Men i dag ska jag försöka vila i detta hemska och försöka få lite luft.

I går var jag och Niklas i Oslo och såg på Attan och Dead Cross.
Jag förväntade mig att det skulle vara bra,då det innehöll en del Slayer och en del Faith No More.
Det var bättre!Och skratta fick man mitt i all misär.
Attan var ett redigt rens må jag säga.En kanske ska börja med något sånt för att få ur sej lite,hahaha..
Det var hårt,brutalt och tungt👍🏾

Dead Cross var så jävla bra!Man hörde tydliga influenser från FNM och Slayer.
De körde så det small, blev något fuck up så man fick skratta och sen tog de upp en grabb på scenen som fick stagediva.Denna Mike har sådan kontroll på sin röst!Allt i från growl till redigt höga toner fixar han fläckfritt.Och nog blir det sköjj när han vrålar i sin komradio (c?)
Så kul när man åker på något man inte vet nåt om,och som blir så himla bra.

Om ett tag ska jag möta upp Birgitta och åka till Perserud och titta till mina kompishästar.Ska bli kul att se dom.Och få klappa och lukta lite❤️

Sen bär det av till Perra.Har sagt att jag ska hälsa på i ett år nu.Det ska bli kul att ses!
BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar