fredag 6 mars 2015

Tatueringsmässa

Som kom dagen jag väntat på,fasat för och jobbat hårt för att ha råd med.Vädret ute har varit underbart.Jag har dock bara sett det inifrån.
Jag har suttit på en trästol i 8 timmar ocj sett min lilla Vincent förevigas på min arm.
Det gjorde ont,kostade mycket pengar och en resa till Paris.Men det är mitt sätt att tacka honom och ha honom med mig varje dag så länge jag lever.
Jaime var galet duktig och han slet hårt för att få Vincent så realistisk som möjligt.Även han satt på en trästol i 8 timmar❤️För att föreviga min lilla mekaniker.
Vi pratade om att köra Snidde vid ett senare tillfälle.Så nu ska jag hem och fota.Men han är en riktig linslus så det blir nog inga problem.
I morgon är det sista dagen här i Paris,undrar vad vi ska ställa till med då.



    Stencilen 

    Mitt uppi

    Svårt att ta ett kort utan blänk, men 
    här är han.Min lille FisInz❤️❤️❤️

    Vad menar dom?Kan man bajsa 
    hur högt som helst utan att nån hör??

   Här är referensbilden som Jaime 
   använde sig av❤️ Älskade Vincent❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar