lördag 7 mars 2015

Snart slut på resan

Vi vaknade inte förns klockan nästan var 10 i dag!Bra möra alla tre tror jag.Började dagen med frukost,sen drog dom andra två i väg.Kände mej inte riktigt 100 så jag stannade på hotellet.Efter en timme var det bara och försöka sova,migrän....
Men jag hade sån tur så när jag vaknade igen så var den borta:)Tobias hörde av sig och var hungrig så dom kom tillbaka hit och åt.Hamnade på ett ställe som serverade bla grisöron och någon rätt med inälvor som mage,njure och annat som man kanske inte är så sugen på en lördag som denna.
Vi drog vidare.Efter maten åkte vi till Monamantre.Dom andra två skulle på erotikmuséeumet,jag rände i väg och spanade på annat.Var meningen att jag skulle upp till kyrkogården men trodde att jag skulle gena och det gick inte så bra.Gick vilse (vem är förvånad??") och hur jag än gick så hamnade jag i nån återvändsgränd.Tillslut tog jag mej tillbaka till den där gatan som jag utgick ifrån.Då vart det pilsner på en uteservering,upp till Sacre Cour,var och köpte maccroons eller vad det heter och åt pizza.
Nu är dom andra uppe i Eifeltornet,själv gick jag tillbaka till hotellet och duschade.Blir nog och försöka sova snart.Upp tidigt i morgon,då bär det av hem till pöjjkera igen:)
Men helt klart kommer jag åka tillbaka hit igen.Finns en del man inte orkat/kunnat gjort som man vill göra.

    Lunch!


    Det är ett myller av gator här...

   Här vart det stopp nr 134726000,typ:)

    Mäktig byggnad.Man kan inte sluta
    titta.Satt en massa människor och 
    drack öl i trappen upp till kyrkan.
    

   Vem vill inte ha en fisk i choklad???
  
    Oj så vackra,men såklart var det inget
    för mej.Flytande socker som dricka 
    går bra.Men ikke sånt här.

    Det var show i tunnelbanan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar