torsdag 5 mars 2015

Paris

Började dagen med att häva mej ur sängen och rycka upp hotelldörren och ge dom otroligt högljudda norskarna "onda ögat".
En av dom frågade om dom var för högljudda...
Jodäh,skrek jag och stirrade som en galning på dom.En blir lite irriterad när man lyssnat på deras gapande hur länge som helst kl3 på morgonen.Inte kul när man ska upp tidigt.
En bad om ursäkt,men den bedårande dam som vi hört mest av svor såklart "jävla svenskjävel".Moget av en dam i 60-års åldern...Korridoren var tydligen deras partyställe.
Flygresan gick bra,hitta ifrån flygplatsen var dock ett annat äventyr.Hotellet ligger väldigt nära Eifeltornet och perfekt gångavstånd till tunnelbanan.
I dag har vi käkat go mat,gått vilse och fel samt klämt in ett besök på Grevin.
Sen åkte jag tillbaka till hotellet och sängen,orkade helt enkelt inget mer i dag .Dom andra strosade runt ett tag till.
Tomajjas hade aldrig beställt roomservice så då provade vi det.
Fick tyvärr en nästan rå hamburgare som jag gick ner och lämnade tillbaka.
Jag skulle få en ny och när jag fått den så ringde dom och frågade om jag ville ha efterrätt.ÄFFFFTÄÄÄÄRÄTT!!!!!
Kan tala om att jag är gött mätt nu.Och det ska bli så gött och sööööve!!!
Hoppas vi slipper nåt fyllekalas utanför i natt.I morgon är det tatueringsdags....
FyyyyfaAn!Har inte ens fått en tid än.Men det kommer väl.

    Spegeln gjorde så jag fick en sån där
    Kardashianrumpa:)

    Sen stog han där inne.I vax såklart.
    Han var väldigt mycket längre än 
    vad jag trodde.Inte rart det går unna!

   Jättefina missar...Den minsta kostade
    endast 25€...Sen runt rumphålet 
    satt det små glitterstenar...
    Blingbling där liksom:)

   Roomservice för första gången:)
    Skönt när fötterna värker

    Äfterräääääääätt!!!!

    som jag smakade på och gav bort 
    till någon som blev väldigt glad 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar