fredag 13 mars 2015

En vecka

En vecka gick fort!För en vecka sedan satt vi och blev tatuerade i Paris.Min arm är så gott som läkt.Den kliar så jag blir galen ibland.Veckan har gått i svenska,jobb och slutspurten på vård och omsorgskursen.
I går fick jag åka och jobba på Innerstan.Där var många av personalen sjuka.Själv fick jag en redig migränattack en halvtimme innan jag började.Så himla jobbigt när man får synfältsbortfall och börjar må illa...
Men jag tog tabletter och drack vatten,efter två timmar var det hela över:)
Så innerligt tacksam för det!I dag har jag jobbat i Agneteberg som är riktigt roligt och jobba i nu.En hittar dit man ska,man har lärt känna personal och brukare bättre och fått in mer rutin i arbetet.
Jag hann faktiskt träffa Kåre en snabbsväng och lille Elliot❤️ med!
I morgon ser det ut och bli City och sen ska det jobbas igen.
Fick kallelse till kirurgen igen.Ny cysta som behöver tömmas.Vilken skit!Men jag har klarat mej länge nu.
Ordnade även boende i Karlstad när Turbonegro spelar.Vandrarhem fick det bli.Billigt och enkelt!Perfekt!




   Så himla rolig bild.Tänker på Vincent❤️








    Den här verkar vara på väg till Norge.
    Tyvärr inte till någon ny ägare,utan 
    för att slaktas.Tråkigt,men man kan 
    inte köra två bilar samtidig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar