söndag 22 mars 2015

Ser fram emot morgondagen

I morgon är det måndag.Då ska jag hämta min ridkompis och åka till ridklubben.Vi har inte setts på två veckor så det ska bli riktigt roligt och ses i morgon.Helgen har varit lugn.Jobbade fredagkväll på Solberga,vilket var riktigt roligt!Härligt och träffa alla.Lördag jobbade jag dagen med en överjävlig armbåge.Det märks att dom känner mig väl,dom förstog att jag hade ont.Men det är väl antagligen vädret som kroppen inte klarar...
Det blev mat på pizzan i Edane,och herregud va gött det var.Bosse brukar göra en bea som är så stark så man nästan inte kan andas.Men sååå god!!!
I dag har jag och Snidde pluggat Etik.Vart så jäddra peppad när jag fick betyg i specialpedagogik.Ett styck B blev det i den kursen så då vill jag ju göra lika bra ifrån mej igen.
Eftermiddagen tillbringades hos BigB,han har fyllt år så vi var där och fikade.Han är så jävla rolig!
"Jag skratta så jag fes!" var en sak man fick höra.Jag har skrattat åt det hela kvällen.Gött och få vara glad igen.Smärta gör att man blir aggressiv och inte 
orkar.
En del har förståelse för detta,men tyvärr inte alla.Men jag hoppas på att morgondagen ska bli bättre.Ska till kirurgen i morgon också.Fy!

    Sniddes favvoplats❤️Lille Lortfis!

   


    Min trogna kompanjon och älskling❤️
    Vad gjorde jag utan dej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar