fredag 27 februari 2015

Maria O❤️

Ja jädrar vilken kväll på jobbet.Som jag har skrattat!!!Jobbade med Maria och som vanligt blev det inga ordning:)
Vi bara skrattar ju,såklart blir ju det jobbet vi ska göra gjort,men sen när vi åker i mellan besöken så pratar vi i mun på varandra,skrattar och avbryter varandra rätt i meningarna för att vi redan vet vad den andra ska säja.Sen skrattar vi lika gött igen.Nästan lite kusligt att vi vet vad den andre vill eller få gjort innan det ens är sagt.Eller när vi börjar sjunga på samma låt samtidigt och hur vi ALLTID grymtar,svär och trycker på P3 direkt när jag startar bilen och radion startar.Vårat gemensamma hat mot rixfm är stort:)
Och som det var i dag när man var lite fundersam på en del jobbiga saker så behöver man inte berätta allt,hon säger förlåt att jag avbryter dej,men jag vet redan vad du vill säga.
Hon ser det innan jag ens berättat.Sånt kan vara väldigt gött.Hon vet "roten" till problemet och vet hur jag ska gå tillväga för att det ska bli så bra som möjligt för mej.

Vi umgicks dygnet runt på gymnasiet och tills vi vart runt 25,sen gick hon åt ett håll med sej och sitt och jag med mitt.Men vi har alltid hållit kontakten och när vi ses så är det precis "som vanligt".Det är så jäddra härligt❤️
Och hennes tänk...
"Jag är kissnödig"
Men gå och kissa då,det hinner du att!
"Ja,men pesser ja så kommer jag drite å och det hinns inte!"
Och helt gravallvarlig!Jag vek mej där jag stog,underbart!
Och det bästa är att vi jobbar i hop i morgon igen.Nu ska här sovas:)



    Marias mormor,där var vi varje fredag 
   och städade,åt god mat och sov 
    medda på hennes soffa.Hon sa alltid
    att det vart så mye väsen rönnt oss 
    så hon rullade in i tv-rummet och 
    såg på tv istället:) I bland stre vi och 
    skratta så hon stängde av sin
    hörapparat:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar