fredag 20 februari 2015

Allt krockar!

Jag blir så trött!På samma dag vill jag gå på APT på Solberga, hålla ett jäddra bra tal i svenska på närträffen och gå med sköterskan på praktiken.Allt är på samma dag!Jag blir ju tvungen att gå på svenskan eftersom den är på distans och närträffarna är obligatoriska...
Om jag börjat med nåt tal???Nej.
Vet jag vad jag ska hålla tal om?Ja,katter,musik eller sjukvård.Det är det jag är intresserad av.Tatueringar och konst ligger också varmt om hjärtat,men jag antar att vi har max 10 minuter på oss och områdena är stora.Det krävs mer än 10 minuter.
Kanske ska jag hålla tal om varför man ska köpa en katt via djurskydd?Borde gå.
Nu ligger alla 4 i sängen.3 sover skönt.Mattias tycker det är ont om plats.Tror inte det hade hjälpt om vi haft större säng.Frutt vill ligga på Mattias fötter,dom är dock aldrig still så han åker omkring lite huller om buller på nätterna.
Jag formar mej tydligen runt Snidde så han kan ta upp den plats han vill.
Jobbade i dag,rände i väg med fel nyckel så stackars Antigona fick komma och hämta.Men annars tror jag det gick bra.Man blir såklart väldigt nervös när det gäller insulin,mediciner och omläggningar.Allt är nytt så man måste lusläsa alla papper.Det känns nästan som man inte fattar någonting bara för att man byter grupp.I morgonkväll bär det av till Agneteberg.Ska bli kul och träffa det gänget också.Finns en väldigt trevlig kattkille i området som man kanske får ha turen att klappa lite på❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar