lördag 7 februari 2015

Ledig❤️

I dag var det gött och vara ledig.Åkte till Roger och hade turen att springa på Uvefalk.Trevlig pöjjk däh!
Sen drog vi till City och fikade.Eller jag hamnade i beslutskoma och kunde inte bestämma mig för vad jag skulle ha,så det blev bara en kopp té.Men efter någon timme vart jag att sugen på en smörgås.
Gick ner och beställde.Efter 40 minuter fortfarande ingen smörgås.Dags att gå.Bad om att få mina pengar tillbaka.
Suck!Det är så likt sig.
Men jag rännde till Godishuset och köpte godis i stället.Kvällen har jag tillbringat med Snidde och Frutt❤️❤️❤️
Vi har kollat på allt från Slipknot till Foo Fighters.Bara legat rakt ut i soffa alla tre med en massa tända ljus och bra musik.
Nu ska vi krypa till kojs,ska jobba i morgon 13-22.Hoppas vädret blir lika underbart som i dag.Synd att jag slängde mobilen i crème fraiche,hade jag låtit bli kunde jag iaf lyssna på musik mellan besöken...
På tisdag bär det av till Oslo med Mr Nord.Sliiiiiipknoooooot!!!!!!!!



    Tore han fick sitt fika han, åh nej
    jag är inte bitter...Hahahaha!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar