onsdag 11 februari 2015

Slipknot❤️

Började dagen med ett jobbpass.Sen hem i raketfart och vilade en timme.In med lite mat i micron och sen i väg mot stan för att hämta upp Niklas.
Vi kom i väg mot Oslo runt halv 5.
När vi kom till Spectrum var jag så öppdreven så jag hade fanimej handsvett.
Vi hade bra sittplatser,dom som satt brevid var lite slitsamma.Dom bara sprang mellan toan och baren under hela spelningen...
Sitt still och tett!!!!Schluuut å ränn,tänkte jag att mer än 20 ggr.
Det var faktiskt ett muntert Slipknot vi fick se i går.Bra ljud,fräna grejer på scen och ett imponerade ljusspel.Allt var klockrent,precis som jag förväntat mej.
Clown och ljudteknikern höll på och jävlades under hela spelningen.Det kastades trumpinnar mellan dom konstant:) Niklas hann uppfatta att ljudteknikern fångade en i luften,för att sedan kasta tillbaka den på scenen igen.
Lär ha gjort ont i hans hand.
Slipknot blåste av strax under 20 låtar,kändes som det hela var över på en kvart.Corey höll på och ramla,gjorde någon kullerbytta/volt och verkade så mycket gladare än vad han brukar
En till som var glad var såklart jag!
Fick se dessa galna amerikaner,låna bra bil och hade gött sällskap med mej.
Vi pratade när vi åkte ur Oslo så vi fick åka över Töcksfors hem.
Vägen var i så dåligt skick och dåligt plogad så jag fick köra i 60-70 hela vägen ner till Sulvik.Men tillslut kom jag hem och fick sova.Underbart!
Tack Niklas för att du följde med❤️❤️❤️
Du är för jävla underbar!

    Världens finaste mugg,undrar varför 
    jag bara köpte en...

    Mitt jobb bjuder på så mycket 
    varierande arbetsuppgifter.Här kollar 
    vi glasögon

    Snart dags


    Fler än jag var där

    Niklas bröt i hop och fixade detta

   Och här är min reskamrat och hans 
    bedårande grabbar.


    Norskan är underbar❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar