torsdag 26 februari 2015

På farta igen!

I dag har jag faktiskt varit pigg.Vaknade runt 8 och var rastlös.Gick upp,fixade kaffe och satte mej med arbetet i svenska.Vad mycket lättare allt går när man är relativt smärtfri.Talet är klart,även ett bildspel i PowerPoint.Måste bara fatta hur fan man får dit bakrundsmusik.Får jag ordning på det så ska han nog bli nöjd svenskläraren:)
Fastnade totalt i det arbetet så jag fick kasta mej i väg för och hinna i tid till besiktningen.Bilen gick igenom!!!
Sen i full fart till biblioteket för att lämna tillbaka boken vi läst i svenskan och sen vidare till palmviken för att handla.

När jag handlat klart så insåg jag att det var en timme kvar tills jag skulle på möte med Daniel Palm på socialförvaltningen.Det var sista gången han var min "chef" i dag.Han ska börja jobba på ett annat ställe.Kommer sakna honom,han har varit helt underbar och jobba i hop med.Men den som jag kommer få som handledare härnäst kommer säkert vara lika bra.
Jag kikade förbi på Hellcat och lånade med Jimmys bedövningsspray inför Parisresan,halkade nästan omkull i en hundbajshög och fick hoppa in hos Roger för en spontan skotvätt.
Fokus var på bra humör och försökte som vanligt lura i mej att han håller på och svälta ihjäl.Han liksom jamar med munnen stängd...Han är märklig,fast på ett bra sätt.Jag är att lite kär i honom❤️
Nu ska jag försöka ordna till dubbelbokningen jag ställt till med på måndag...Jobb och skola samtidigt.Vad dömmt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar