onsdag 18 februari 2015

Ravballeföre! (Tack Britt)

I dag kan jag inte mer än hålla med mormor Britt i Aschtan,det är ravballeföre ute.Gick ut bra trött i morse i gympadojjor och märkte att jag liksom for framåt utan att jag rörde mig…
Is på hela gården,jag gled till bilen på tvaaara!Fyfan!
Var på praktik i dag och har haft det jättebra!Min handledare är duktig och minsann fick jag skratta gött på kafferasten.Mycket prat om filmen 50 shades of Grey.Tystnaden hade varit total på inne på Palladium när Linda och Camilla hade sett den.

Jag hör dåligt,antagligen för att jag har snor fulle hövve,detta gör att jag pratar väldigt högt,tyvärr även med dom som hör bra.Så förlåt till alla jag "gaper öt".
Har ont i ena sidan på halsen,Jeanette skrev halsfluss och halsprov.Jag har ingen feber än.Det är bra.Ligger nerbäddad med katten framför tvn.I morgon kommer min lärare till praktiken,det är dags för halvtidsbedömning.Hoppas vi snart får svar om vart man får jobba i sommar.
Man vill ju planera lite granna.Hade vart sköjj med nån festival,men man vågar ju inte boka nåt ifall man ska jobba.
Tre veckor kvar till Paris,smärta,glädje,ekonomiskt haveri och flygångest.Gött och känna att man lever.Tråkigt att man var sjuk under helgen,orkade inte åka upp till Sunne och tända ljus på hennes grav,men jag antar att mamma hennes gick dit.Får bli en tur under helgen kanske.

   Jag sa till katten att vi skulle gå ur 
    sänga.Han sa nej på den❤️

    Min lelle kompis❤️

  Hur f-n får en stopp på dessa?!Ringer
  som galningar.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar