onsdag 28 januari 2015

Tröttis dag

I dag har jag varit väldigt trött,gick upp efter dom sedvanliga maghoppen från Snidde.Pratade med Mattias som sa att jag skulle gå och lägga mig igen.Under dom 10 minuter vi pratade så gäspade jag kanske 20 ggr.
Jag blev irriterad själv.Men jag tog grabbarna och la mej och tittade på tv.Somnade ganska fort och vaknade 13.30 igen!!Upp och gjorde mat,sen i väg till Verkstan.
Riho är kanon,han suckade och sa att han skulle skicka remiss till ortoped.Han är så bra!Man går dit,förklarar problemet,kan han så fixar han det.Annars som nu skickar han mej vidare:) Whohoo!!!!Vill få ordning på detta nu.Ska kuta inom min sjukgymnast och be henne känna igenom ryggen.Den är inte bra sen spånätandet...
Verkar som min kropp inte klarar dessa temperaturakillnaderna.Trött,ont i kroppen,svårt och fokusera,glömmer saker och motoriken i händerna blir kass.Jag välter och tappar saker...Men nu är januari snart slut!Hurra!!!Snart är det vår.I morgon ska jag till Tomajjas och boka biljetten till Paris.Rocknroll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar