fredag 2 januari 2015

Olika färg på fötterna…

Oj vad jag börjar bli vilsen på dagarna.Kommer inte i håg allt vi gör härborta.Men i morse fick jag återigen kaffet serverat när jag låg i soffan framför tvn❤️❤️❤️❤️
Denna Tobias vakner tidigt och sladdar (på riktigt!) in i köket och dötter in hövve i kylskåpet runt 6-7 taget.Han kommer runt hörnet som den värsta sprinter.Fast jag vet ju att han är hungrig:)Jag om någon hatar och vara hungrig så jag förstår att det är brått.I dag har vi shoppat på Citadel,lite presenter och jeans i rätt storlek till mej.Sen jag började på Solberga så har jag svällt lite,så det var dags för lite större byxor.Vi åt på Rubys diner,där fanns dom godaste stripsen jag någonsin ätit!!!Och så ranchdipp❤️❤️❤️❤️
Fan,kanske får köpa större byxor innan vi åker hem på tisdag.Efter Citadel körde vi hem grabbarna och drog tillbaka till Hollywood och Hot Topic.
Strax innan 6 åkte vi till en jättefin resturang som heter "Sur".Den ägs av Lisa Vander-nönting,hon är med i housewifes of Beverly Hills och har även en egen realityshow som utspelar sig på just den här resturangen.Och strax innan vi lämnade resturangen så såg vi en från serien.Han Jax-pöjjken.Maten var god och drinkarna otroliga!Jag kör så Jennifer ställde nog upp och tog några extra.
Nu börjar Enbrelen gå ur kroppen:( 
Jag tog inte med nån ny spruta för även fast jag har intyg så är det svårt att få in dom i USA.Fötterna är jävligast.Har en 
Inflamerad vänsterfot....Men jag självmedicinerar med kortison.Jag får det när jag reser för att kunna orka.Hoppas det hjäper,annars får jag öka dosen lite.Men jag vill ta så lite som möjligt.
Fan vad tiden går fort (ehhh även pengarna..)Snart är vi påväg hem.Men det är inte fel det heller.JAG VILL LOKTE PÅ SNIDDE Å FRUTT!!!❤️❤️❤️❤️
Och jobba:)Ligga i min säng och titta på tv och tjata med Mattias,ringa och pratat skit med mamma och berätta om allt som hänt på resan med Little och BigB❤️Men nu ska jag suga in så mycket av Hollywood som möjligt!!!Äta en massa,titta på havet,bli varm av solen,köra bil som en stölle och bara njuta.Fan!Jag är här nu,igen!Och det är jag inte lite glad för!!!


    Varje dag är du med mej❤️

    Så fint så!!!

    Det fanns en lounge på toan på
    shoppingcentret.Tycker dom borde 
    börja med ölförsäljning på herrarnas.

    Glada godingar på "Sur" Mobilen 
    dog så jag hann inte ta mer kort:( 
    Det var väldigt fint där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar