lördag 3 januari 2015

In bed all day…

Vaknade i morse av att vänster hand och handled var kaputt.När jag ställde mej upp var även foten sämre:( Jag hade så jäddra ont så jag gick och väckte Jennifer som var snäll och hängde med ner till CVS och köpte bandage och nån liknade iprensalva.Gjorde så ont så jag vart svett så fort man rörde på handen.En redig inflamation från en kropp som antagligen behöver vila.Tog kortisontabletter,inflamationshämmande och lindade armen.Dom andra skjutsade jag till Universal och sen åkte jag tillbaka och la mig.Tråkigt men välbehövligt.
Nu på kvällskvisten är foten rätt bra och smärtan i handleden hanterbar.Såklart tack vare kortisonet.
I morgon ska jag iallafall försöka hänga med till stranden.Får väl hyra en Segway och susa omkring på:)
På måndag kommer husägaren hit och hälsar på,vi får nog plocka i hop lite innan .Resväskor och grejer högt och lågt.Nu är det bara två dagar kvar,sen bär det av hemåt igen...

    Fick kort hemifrån på mina ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar