söndag 25 januari 2015

Livet

Visst är det väl underbart med vinter och minusgrader!Den kallaste av dagar skulle jag till OK och tanka,hade glömt plånboken så jag fick åka därifrån.
Åkte till jobbet och där hängde väskan!Yei!!!Då kunde jag tanka när jag slutade 21.
Tillbaka till OK,då hade tankluckan frusit fast så jag fick ta en nyckel och försöka få bort isen och bryta lite lätt på luckan.Väl inne i butiken köpte jag en körv,var dock så frösen om händerna så när jag skulle ta den så for den hur näven och ner på golvet bakom disken..Jag fick en ny.Åkte hem och skulle ha i motorvärmaren.Gick inte,det hade kommit is i kontakten,var tvungen in och flåsa på dreten med hårtorken och sen ut igen..Märkligt att sånt här ska hända när man jobbat världens längsta pass och det är -16 grader.Dagen efter var jag gladare!Då var det bara en minusgrad.Satte mej i bilen och kände ganska snart att den drog åt höger.Sänkte radion och hörde "plomp,plomp,plomp".Jippie!!!Punka!!!!
Skulle börja 7,ringde Mattias som slängde sej i bilen och kom hem så jag fick ta hans bil❤️
Ibland ska det bara "knövvle".



    Var hos Nadja på "Färg och Form"
    Välldans duktig hon❤️

    Detta ska jag ta med upp till sängen,
    och där ska jag stanna tills i morrn:)
   Gött sliten nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar