söndag 4 januari 2015

Venice,Rainbow å tidigt i säng

I dag har vi varit på Venice Beach och kollat.Underbart och sitta i solen och njuta och titta på folk.Överallt röker dom majja och vill gärna sälja...
Efter det så åkte vi och köpte hamburgare på In and Out burger som vi blivit tipsade om.Jättegoda burgare,men hitills har inget slagit "Shake Shack" i New York.Vi åkte sen upp till Rainbow och tog några drinkar och sen hem.Klpckan är nu strax innan 21 och jag ska titta på tv och soooova❤️
Man blir så sliten!!!Men i morgon är det sista dan och jag har en del jag ska köpa med kvar och lite grejer till mej själv.Dom här dagarna har gått fort.Snart är man hemma i Sverige igen,hos pöjjkera❤️❤️❤️ Bara att sätta i gång med plugg och försöka vända rätt dygnet.Inte det allra lättaste...

   Tomajjas provade brillor




   Till slut äntligen så fick jag lite ❤️❤️❤️
   Inne på "Pet Smart" hade dom lite 
    katter som man fick adoptera.Jag 
    rykte såklart till mej en liten tjej.
    Hon vart väldigt pussad och kramad

    Frutts presenter❤️Ett halsband 
    kostade 80:-.Söh billit!!Näjj!!!Men 
    annorlunda är kul

    Gick betydligt lugnare till här denna 
    gången....Fick samma bord som
    när jag Ähhva och Christian va där


   När jag blir miljonääääär ska jag köpa
   en lägenhet här.Säkert billigt.Undrar 
    vilka som bor där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar