måndag 26 januari 2015

Ny dag,nya problem...

I dag var vi i skolan.Roligt att träffa klasskompisarna:)Vi tränade lite på förflyttning och sen fick vi träffa våra handledare som vi ska ha på praktiken.På lunchen stack jag upp till Fokusfilliokus❤️ Den lilla herrn var bra busig så jag fick leka med honom under tiden jag åt.Sen hämtade jag Jessica och  åkte tillbaka till ANC.
Min handledare verkade jättemysig och det ska bli roligt och praktisera på Innerstan.
När vi slutade skulle jag skjutsa hem Jessica,det regnade och jag ville inte att hon skulle gå.
Fast då startade inte bilen...Jessica fick gå och jag fick springa på bussen hem.Det regnade och jag kände att det inte var direkt bråttom och få hem bilen.Men Mattias skulle tillbaka med nåt till jobbet så vi åkte tillbaka till stan.
Tydligen så är startmotorn kaputt så det får jag köpa en ny.Är det bara den så är det iaf inte så stora problem.
Sen har jag ju en bil till som bara är och ställa på och köra med,så jag sitter inte i sjön.Men nog tror jag att Mattias tycker att jag ska köpa en nyare,bättre bil.Men nu är det bestämt att vi ska till Paris och att jag och Anki ska ta en helg i Strömstad på ett spa-hotell.Då får man ro i land det först innan man drar på sej mer kostnader.Vi tyckte det var en bra 40-års present och jag har aldrig gjort något sånt innan så det ska bli kul.Vi ska gå omkring i morgonrock heeeela den helgen.Känns så lyxigt att hon och jag ska få tillbringa en hel helg tillsammans❤️
Nu ska det bli gött och sova,och fy vad jag ska sova länge i morgon:) När jag vaknar så ska jag nog banne mej bara gå ner och hämta frukost och gå upp och lägga mej framför tvn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar