söndag 18 januari 2015

Jobbhelg

Helgen har gått i jobb.Jag älskar verkligen och jobba inom hemvården,men nu är det inte kul med all is som är överallt...Men vi inne i stan har det säkert inte värst...Nu kommer det mer snö,hoppas den får ligga kvar.
Frutt har växt så jag var tvungen att göra halsbandet större.Han är ute mer nu på dagarna,men till min stora lycka ligger bägge pöjjkera i min säng på nätterna och sover.Var i Sunne i går och fick en massa kärlek❤️❤️❤️Och god tårta.Man blir alltid så väl omhändertagen när man är där.Bortskämd blir man.
Måste upp till graven också.Säkert två veckor sen jag var där.Har undvikit pga av halkan,men nu känner jag att jag vill dit och tända ljus och se så det är fint där.
Har saknat henne nåt enormt den här veckan,så mycket så man nästan har legat helt platt...
Sen tror jag att man drabbades av nån depphistoria när man kom hem från LA.Tydligen så kan man det.Jag har inte upplevt det förut,men en vän har det
Men det går väl över.I morgon är det ridning igen.Hoppas det blir lika bra som förra gången,och att jag inte får ont i ryggen efteråt.
Snart är januari slut!Underbart!!Jag hatar vintern.Mörkt å kallt,ge mej sol och värme!



    Denna ongen!!!Ska äte upp honom 
    om han är hemma under veckan❤️

   Om 5 månader....Uhhhh!!!!!

    Så jäddra rolig väl?!!!

    Lelle Frutt❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar