tisdag 27 januari 2015

Sovmorgon?Hahaha!!!

Fantiserade om en underbar sovmorgon,kaffe i sängen och nyhetsmorgon.Frutt var helt med på noterna,men inte den andre pöjjken jag bor med.Mattias ringde och pratade lite,det var gött.Tycker om att han ringer på morgonen.Sen drog Snidde "the ponny" Dahlström i gång....Han springer och råmar som en ko, får storsvans,springer ÖVER mig i sängen,tar sats från golvet och hoppar rätt i min mage och studsar lika fort därifrån.Han väger mellan 6 och 7 kilo...
Och han ger sej fan inte heller,så det var lika bra att gå upp.
Vad han ville??Jo,man kunde skymta botten i matskålen,han höll alltså på och svälta ihjäl stackarn..Hmmm!!!
Men jag älskar honom!
Solen sken så jag vart på bra humör och fick till ett bra svar på en insändningsuppgift i svenska.Hoppas det iallafall.Nästa innebär att jag ska skriva en essä om hjältar.Och Linnar har bara skrivit: Skriv en essä om hjältar.Minst en A4.Jo tjena!Jag vet inte vad en essä är,hur man skriver en sådan,vad den ska innehålla och hur jag ska skriva för att få ett bra betyg...Är den väl lämnad så är den.Men jag får väl söka på internet.
Min bil iallafall bortbogserad.Startmotorn är trasig och urskruvad och kamremmen  ska bytas.Tur att man är gift med en snäll karl som kan fixa.Men visst går tankarna om att man kanske får bita i det sura äpplet och köpa en bättre bil.Blir svårt och ta sig till jobbet annars.
I kväll när jag skulle jobba fick jag låna hans.Fick även tummen ur och åkte och lämnade Ida och Hannas presenter från LA,Roger fick sin efterlängtade ost och jag lämnade tillbaka filmen jag lånade på bibblan.Blev dyrt,glömde bort att jag hade lånat och när jag väl skulle se den så var det en film jag redan sett.
Hälsokompanibesöket blev inte alls som jag tänkt.Min vän tränade så det rök,själv stog jag som en fällkniv pga magsmärtor.
Det är dags för dretveckan...Rygg och mage värker och humöret är inte det bästa.Jag vill bara äta crème fraiche och smält ost,chips och godis.Gött att jag ska jobba i morgon.Där finns det mycket gött!Tack Sara❤️ Nu ska GnällIs sova,lika bra.Ny dag i morgon,förhoppningsvis med sol och en snäll mage.Ska till Verkstan också så Riho får kolla på min handled.Utbult hör ju aldrig av sig.Skräll!!!


    Vilken rolig jag hittade på nätet:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar