fredag 3 oktober 2014

Hundpromenad,medicin1 och Sunnemarten

Den här veckan fick jag åka och rasta mammas hundar.Kände knappt igen Lucas,han var nyrakad.Dampus däremot var sej lik.Som en tok for jag efter i kopplet ett varv i Jössefors.Efteråt bjöd mamma på räksmörgås och dricka,så himla gött!!!!
Vi var i skolan i måndags och övade hjärt-lungräddning.Det var inte lite slitsamt!Hade glömt hur fysiskt jobbigt det faktiskt är...Vi startade även andra kursen den här terminen.Medicin är det som gäller nu i 6-7 veckor framöver.
Satt i går i säkert 7-8 timmar med andra insändningsuppgiften och skrev så jag trodde jag skulle bli galen.Huden,allergi och hudcancer  är ganska stora områden och hålla reda på.Och jag har fortfarande svårt att skriva mer koncentrerat....
Första uppgiften fick jag iaf godkänd,det var gött,bara 5 kvar:)
Blev en tur upp till Sunne på marten i dag.Matade änder,köpte stoooora klubban och en himla massa annat godis.
Hittade även en porslinskatt som var jättefin,den köpte jag och la på min kära väns gravsten.Jag och Birgitta tyckte det blev fint, men vi får nog fixa lite tejp så den ligger kvar.Nu blir det sängen,i morgon är det jobb:)
Tack för i dag Birgitta❤️


   Mammas grannes hund:)

    Lelle Frutt❤️

    Ankmatande

    Och katten fick ett hem❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar