fredag 17 oktober 2014

Upp på hästryggen igen

Det har inte blivit lite kallt!Första snön kom i går och givetvis reagerade kroppen med att ordna så min vänsterhand knappt fungerade på hela dagen.
Men nu är den som vanligt igen😊
Hade ett samtal med svenskaläraren och det verkar som även den kursen kommer gå bra. Skönt! Ska bli gött när den är färdig.Ett måste mindre,det är för mycket just nu. Tur att man tycker om det man jobbar med,annars hade man nog gått under.
I dag släpptes även biljetterna till Slipknots "Prepare for hell" i Oslo.
Ibland ska man har tur,jag och Bapis fick rätt bra biljetter❤️Hoppas nu vi kan åka.Bägge är nämligen på praktik då....
Vi har bestämt att vi ska åka dit,se spelningen och direkt hem.
Fast jag har ju mina aningar om att det blir "nöe dret".Men det tar vi då.
Har vart hos Fia i dag och ätit pizza,fått kram av Dolle och blivit uppdaterad om vad som händer i deras liv.
Nu ska jag se klart på Skavlan,sen ska jag sova.Upp tidigt till morgonen och jobba.
Och på måndag ska jag med en vän som ska börja rida.Då ska jag också göra det.Ska bli kul,jag är såklart lite lätt vettskrämd,det är säkert 25 år sedan jag var med på en ridlektion.Men det roliga är att jag ska rida för samma ridlärare som jag hade då.Ojojoj😊




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar