söndag 28 september 2014

Tjejfest

Fredagen tillbringade jag i Sunne med Birgitta.Vi var och köpte lite blommor till min käraste.Det är höst och det är dags att göra höstfint hos henne.Lila ljung och en blomma i kruka fick det bli.Vi grävde även lite större rabatt framför gravstenen.Efter det vart det strips och beasås på Sibylla.I går var jag på tjejfest hos Fia.Det var väldigt roligt.Jag skrattade så tårarna rann!
Det blev nyktert eftersom kroppen är galen och bara gör ont,sen ska armen läka.Vet inte vad som är på gång nu,känns nästan som man har någon förskylning i kroppen.Trött,"konstig" i huvudet och allmänt slö.
Jag skjutsade ner dom på stan runt midnatt och åkte sen hem och sov med den lille Fruttpöjjken.Vaknade tidigt i morse så jag åkte till stan och fixade lite.
Såklart vart jag tyvärr trött fort så jag återvände till sängen och såg på film.Fullspäckad vecka framför mej så det är lika bra och passa på och vila när man kan.



   Norpan som var DJ 

    Och denna som man inte pratat med
    på år och dar:)Hoppas ni hade sköjj!


    Och min goe,goe Fia❤️


    But first: Lets Take a selfie!

    Antar att det blev ungefär såhär...

    Lelle Frutt

    Svärmor var här och putsade fönster.
   Bra tyckte Frutt,då ser jag flugorna 
    bättre när jag ska jaga dom.Kladdkatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar