måndag 13 oktober 2014

Tidig kväll

Kom hem efter jobbet,åt,duschade och gick och bäddade ner mej framför tvn.Somnade i stort sett direkt:)
Har haft två nätter med för lite sömn och jobbat en  del 17-22-turer och i dag var det bara att pallra sig upp och börja 7.I natt var det bara svårt och sova men natt till söndag höll grabbarna på och härjade.
Såg ut ungefär såhär,först spyr Frutt runt 01,sen kom Snidde med en mus en timme senare.Upp igen när Frutt spydde gång nr2 runt 03,Snidde kom med en sork kl04.Hallejula som jag älskade dom då när jag torkade upp efter den ena och slängde ut lik efter den andra.Katter❤️
Men så är det.Frutt har börjat ta möss,så han behöver maskmedel.Han har inte spytt nåt sen den natten iallafall,tanken slog mej ju att jag kanske skulle vara tvungen och åka till veterinären om han kräktes mer.
Annars har det mest gått i medicinpluggande och jobb,kattmys och sömn.Handleden börjar ge med sej nu.Den blir bättre!Jag var och lämnade prover i fredags och ska ringa Utbult i morgon och höra hur dom såg ut.Han skulle ev ta emot mej på ett blixtbesök,men nu börjar den bli bra så då känns det inte som någon idé.
Fick glada nyheter av en vän i dag.Hon hade lite fjärilar i magen,hade träffat en ny.Detta var såklart lite hemligt:)Jag är glad för hennes skull,och så tycker jag bra om den hon träffat.Då blir det dubbelt så kul❤️


   Frutt i tallrik

    Frutt i bok

    Olga Karolina Karlsson,mormor❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar