måndag 27 oktober 2014

Fruttprutt

Tänk vad den lilla katten kan få ur sej gaser.Det jämt sviiiir i öga och näsan.Jag måste tänka mej för vad jag ger honom,han snor även en del också.Stekt fläsk och köttbullar är ej att rekommendera.Då ni...
Har varit på ARK igen och nu fick jag att bekänna färg...Vi travade nog i säkert en kvart,kommer alltså inte kunna gå i morgon,kommer sova som en gris i natt och ha ont i baken. Men jag har fått skratta,det är mer värt! Och snosat mule❤️
Sadlade och tränsade själv,inget hamnade upp och ner eller bak å fram.Inte heller var det ett dugg jobbigt och gå in i boxen och stänga dörren.
Så som jag ränner och håller på så måste det ju innebära att medicinerna fungerar??Annars skulle jag inte orka. Man är ju såklart trött, men inte så förlamande trött som jag var innan jag började med Enbrel.
I morgon är det träning på Hälsokompaniet, kommer bli intressant.
Lämnade in dom två sista insändningsuppgifterna i medicin i dag.Nu är det bara provet kvar på fredag,sen är jag klar i den kursen också.Hoppas dom blir godkända iaf.Nu ska jag lägga mej och borra in näsan i lille Frutt och vänta på att Snidde kommer och välter i köll han med❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar