lördag 25 oktober 2014

Ännu en ridlektion och mystur till Sunne

Fredag förmiddag gick i medicinläsning.Gjorde så mycket som jag hann för att vara så förbered som möjligt inför provet på fredag.Givetvis så blir jag skräckslagen och skriker rakt ut till min klasskompis Jessica. Hon är min raka motsats och tar det mesta med ro.Det är så gött å ha henne och "skrika" åt när man får lite panik:) 
Sen bar det av in på palmviken för godisinköp och sen en halvtimmes ridlektion på ARK.Har faktiskt inte så ont i häcken i dag:) 
I dag vart det mer pluggande och en tur upp till Sunne.Jag och Birgitta var en sväng på byn och köpte rosor och en annan fin gravdekoration.Nästa helg är det allhelgona, slitsam helg.Önskar att jag kunde få jobba,tänka på nåt annat istället.
Vi satte oss framför tvn sen när vi kom från graven och där fick jag kaffe,chips,popcorn,choklad och dricka serverat❤️❤️❤️
Man blir så bortskämd av hennes mamma så det är inte klokt.
Och föressten så låste jag in nycklarna i bilen, men tydligen hade jag tagit ur extranyckeln och lagt den i köksskåpet nu när jag flyttade.Annars brukade jag ha den i bilen.Inte särskilt smart säger BigB.Kanske lyssnade jag:)



   Ähhvas katt Lisa.Hon kan titta på en 
    så en jämt blir rädd:) Men ho ä go❤️

   Kungen är tillbaka i sängen❤️
    Till slut kan han och Frutt sova i hop❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar