måndag 6 oktober 2014

Mycket roligt har hänt:)

Jag är sliten men ska försöka få till ett trevligt inlägg.Har jobbat i kväll och det blir tyvärr bara tyngre och tyngre där.Både psykiskt och fysiskt.Men man får göra det bästa av situationen,och Solberga har bra och väldigt kompetent personal.Det händer mycket inom hemvården...
Nu sitter jag med lilla Frutt i knäet och ska snart gå och lägga mej.Vi har ätit kålsoppa så det spörs väl om vi får en "Fruttprutt" i sängen i natt:)
Tänk att jag satt med soppa på skeden och blåste så den inte skulle vara för varm innan han åt.Hmmmm,finns orsaker till att Martin kallar mej "crazy catlady"
Fick betyg i vård och omsorg i dag.Ett B!!!Jag höll på och ramla av stolen!Men som jag slitit för det:)Verkligen roligt!
Sen hände en till väldigt rolig sak under helgen.En vän jag håller väldigt kär gifte sej!!<3 Jag är så glad för hennes skull och såklart var hon underbart vacker på dom bilderna jag såg <3 Grattis käre Carlsson! Eller fru Bergqvist som du heter nu.Jag har snott ett kort från henne så ni kan se hur fin hon var på sin bröllopsdag:)


 

    En "Fruttgran" Eller en "Lellbrorgran"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar