måndag 20 oktober 2014

Det gick bra!

I dag gjorde jag klart insändningsuppgift nr 4.Nu börjar man på riktigt förstå hur kroppen är uppbyggd och hur den fungerar,gött när krona trillar ner.
Var även på bemanningscentralen och träffade chefen där.Hon ställde sig lite tveksam till att jag skulle jobba där eftersom jag är sjuk,därför ville hon träffa mej och se vem jag var.
Jag var välldans ärlig i ansökan när jag skrev den,så jag förstår hur hon tänkte.
Men hon sa att det var kul och träffa mej,sa att hon kände av mitt driv när vi pratade och att hon märkte att jag hade vad som behövdes i mej för att jobba inom vården.
Jag vart skickad vidare där jag fick lämna kopia på körkortet och fixa papper ur belastningsregistret,antar att det gick vägen.Ska på någon informationsträff om mangna cura och gå en delegeringskurs så jag får hantera läkemedel.
Efter det så bar det av till ridklubben.Jag fick frågan vilken häst jag ville ha,jag valde en som inte gick så fort....
Det gjorde han verkligen inte.Tror faktiskt han sov ibland på lektionen.Men det var bra,hade nog med att hålla reda på skänklar,tyglar,höger,vänster,volter och allt vi hann med.Trava gick bra när man skulle rida lätt,men jädrar vilka gupping det blev när vi inte gjorde det.Stackars häst,goink,goink,goink!!!Hela jag höll på och hoppa ur led i mellan åt:)
Men roligt var det!

    Denna var det jag hoppade omkring
    på i dag.Kortet tillhör ARK.


   Så sant,så sant!Tack Ähhva och Fia 
   för att ni får mej att göra det jag tror
   att jag inte törs.Jag lovade dej en 
   del saker Fia innan du lämnade oss.
   En del är gjort,en del är kvar❤️
  



    Tänker på Fokus min vän när jag 
    ser denna❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar