tisdag 7 oktober 2014

Ut på tur i morgon

I dag var att kroppen min bra trög och gjorde ont.Tänkte ta en redig sovmorgon med pöjjkera men det sket sig.Strax efter 8 ringde min svenskalärare och ville disskutera min debattartikel och mitt reportage.
Gillade inte Linnar just då,men förmodligen gjorde han detta för att hjälpa mej och få in lite i hövve mitt.Han märker nog att jag inte ger allt,utan bara försöker hålla mej flytande. Han gör mej förbannad och det resulterar i att jag lägger ner mej lite mera.Kommer nog tacka honom i december när kursen är slut.
Nu är bägge texterna omskrivna,hoppas dom blev bättre.
Efter lite pluggande gick jag upp och la mej framför tvn och somnade med grabbarna.När jag vaknade var maten klar.Gött!!!Var en sväng på Hälsokompaniet och tränade lite grann och sen hem igen.Måste bli bättre på att vila.Måste ringa läkaren så han får ta en titt på min handled.Känns som något ligger fel och att det är därför den är svälld och gör ont.Har varit så här knäpp i säkert tre veckor nu....Tröttsamt!
I morgon bär det av till Sunne för en dags föreläsning om bl.a. Adhd bland barn och vuxna och familjehemsproblematik.
Det är inte bara att jobba med detta.Man ska vara till hjälp för en hel familj,ska bli väldigt intressant.Jag har många frågor och får nog en del svar i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar