tisdag 21 augusti 2018

Mest jobb hele tia..

Jag var och klippte mig och färgade håret i fredags. Det tog flera timmar, men både jag och Anna blev väldigt nöjda med resultatet. Det var Jenny som skickade ett kort och skrev "Detta är iaf ett riktigt Ellishår" Så det var den bilden vi gick efter.
I sista sekunden hann jag till fredagens ridlektion. Valde Baron och vi red för Christina. Först fick jag jobba hårt, sen jädrar ställde hon på oss så jag fick slita som ett djur. Men det gav resultat! Vi skulle rida på en fyrkant och vända tvärt i varje hörn. Små korta energifyllda steg.. Och jag hade Baron.. Men då kom hon och visade vilken ram jag skulle ha och att jag skulle gå på lite hårdare på honom och då hände det grejer! Fan vad fränt!Det var lite som att åka på bredställ i varje hörn. Mycket att hålla reda på, många hjälper som ska göra olika saker. Och när det fungerar så uppstår ren magi! Tack Baron och Christina💖

Under kvällen ringde Simon och lät helt förstörd...Det fattades en uska på avd 79. En A-tur. Jag valde att ta den, för jag förstod att det var kris. När jag kom dit så fick jag en på söndagen också. Har sovit så dåligt under helgen, men det gick att jobba ändå. Så jag var in på köpcentret och hälsade på Marri, eftersom hon jobbade och åkte sen hem till dom.
Efter det åkte jag och hämtade min vän. Vi gick på bio, och såg "Mama Mia, here we go again" Så himla bra!
Min vän har varit här några nätter och verkar må bra av det. Hon är här i kväll med, fast det blir tidigt i säng. På onsdag börjar skolan och då bör man ha lite rutiner.

Det börjar även närma sig skolstart.En vecka kvar nu. Ska bli så roligt att åka dit och se vad man gett sig in på.Kul och se Skövde med.I morgon är det ledig, onsdag ska det jobbas natt och torsdag en c-tur. Så den här veckan kommer gå undan den med.


Tack som fan Anna!

BloggerImage


Han som matade mig med chips 💖
BloggerImage

Älskar dej underbara Lexie!💓
BloggerImage

En litten fusfot kom insnirklandes i min hand...En sån fot
går bra...
BloggerImage



Baron...Raaal. Men fantastisk! Det blir bara roligare, ju mer jag
rider på dej.
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar