måndag 18 december 2017

Kall helg

Det har varit en kall helg och skönt att inte tvingas ut i en massa snö och minusgrader. Ha varit i Deje och lämnat och sedan hämtat Mattias bil som någon har grejat med. Har även varit med Martin, Marri och Thomas på Star Wars. Jag älskar att gå på bio. Det är riktig lyx det!
Filmen var okej, men väldigt lång. Skulle ha ätit precis innan eller haft med något som man kunde tugga på när man såg filmen.

Det har tillbringats mycket tid i soffan med pöjjkera. Tvn har gått och jag har hunnit se allt jag spelat in på Tivoboxen. I dag ska jag åka till stan och träffa Fia och den nya lilla hon fått. Ska även försöka ta mig i väg och rida. Det är sista veckan nu, sen är det jul och nyårsledigt.

Jennifer har tävlat i CrossFit. Och jag kunde ligga hemma och titta på när de körde, för de sände på Facbook. Kul och se hur de sliter..

I morgon fyller Ida år!Fjortis om jag inte minns helt fel. Hon ska ha pizzakalas, precis som i fjol. Det ska bli gött. Speciellt och rida efteråt...

Det känns faktiskt inte på något sätt jobbigt att vara hemma från jobbet nu. Märkligt. Känns som jag varit hemma i ett par dagar bara. Och det är en månad kvar tills jag ska tillbaka. Jag siktar iallafall på att börja ett par timmar den 15/1. Hur det än är, så bör man nog prova. Jag ska åka inom jobbet i dag och fylla i lönerapporten och kolla nya schemat. Vill att dit och säga hej till de jag jobbar i hop med.
Nu kom FruttPrutt in, bäst att lämna datorn och ge honom lite mat hör jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar