lördag 9 december 2017

Bara göra sådant som är roligt?

Har fått rådet att bara fokusera på sådant som skänker glädje och ger positiv energi. Kommer då på att jag funderar på vad det kan vara? Och är det sådant man ska syssla med när man är hemma och är sjukskriven? Får till svar att det är precis det jag ska hålla på med, när det gäller det jag är hemma för.
Och öva på att "göra ingenting"...
Det sista är svårt. Och är det svårt, så är det väl för att man hållit på så förbannat.

I går morse vaknade jag av att jag skrattade. Härligt! Drömde att jag Niklas Nord och Sara var på SwedenRock. Jag och Niklas ramlade nedför en slänt och hur vi än försökte så fick vi inget fotfäste så vi kunde ta oss upp. Och som vi skrattade! Sara stod och undrade vart vi tog vägen. Jag riktigt kände gräslukten och hur halt det var.

Åkte upp till Sunne i dag för att hälsa på mitt hjärta. På vägen dit trodde jag att jag skulle somna, aldrig varit med om maken till trötthet. Det målades naglar, öppnades presenter, tittades på Greta Gris och sen vart jag hungrig. Vi mötte upp Mattias och käkade, sen en snabb vända in på konsum för att handla, sen vart jag så där himla trött igen, så då var det dags att åka hem. Hade hellre stannat och bakat och varit med henne, men jag orkade inte. Värst är det när vi ska säga hej då..
Nu är jag hemma och ska snart krypa ner i soffan och se på tv.
Hoppas verkligen jag kan åka och se på Luciashowen på stallet i morgon.

Han som i ur och skur håller mig 
sällskap🖤
BloggerImage BloggerImage BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar