fredag 5 maj 2017

Nr 42 är gjord.

Den 42dje födelsedagen är över. Vaknade av att det satt två katter och en Mattias och stirrade på mig runt 9. Alla var så där overkligt glada, och jag var trött. Fast glad förstås över att de satt där.
Självklart frågade jag efter min present och Mattias blir lika förstörd varje gång "Nej!Du sa ju att du inte skulle ha någon..." Lika roligt varje gång. Nivån på humorn är lägre än lägst ibland.

Käkade frukost och åkte till palmviken. Där var det två fruntimmer som krockade. Fast det gick bra så vi gick in och handlade.När jag sedan kommer ut så står Mattias och se sådär lagomt förstörd ut igen. Då är det väl en V70 som kört så nära så den stod huv mot huv på Mattias bil.Bara att vänta på den som ägde den andra bilen. Han blev jätteförvånad och kunde inte förstå att han stod så nära. Han borde ju känt att han stod på våran bil...Men jag har sagt det förut, och gör det igen.
När människor fyllt 70, låt dem då göra någon form av körkortstest!!!För nu är det nr 2 på 14 dagar som är på denna bilen, och inte har en aning om hur det blivit så.Det är synd om bägge parter.

Sen åkte jag hem, lagade mat och somnade i en solstol.Åkte sedan till Anki med familj och blev sedvanligt firad med glass,kramar och presenter.Kvällen tillbringades hos den bästa BigB i världen. Pizza, Fokusmys,tv och lite tjat. En perfekt avslutning på en födelsedag.
Tack så mycket till er som tagit er tid att skicka kort, snappar, skrivit på fb osv. Jag har verkligen fått skratta.Ni vet mycket väl vad som går hem 💗


Frukostsällskapet
BloggerImage


Solstolssällskapet
BloggerImage


Paaakeeeet!!!
BloggerImage



Lilla Underbara Moa
BloggerImage

Kungen på Kyrkogatan
BloggerImage



I paketet!Jag älskar dem!
BloggerImage



BloggerImage



tadaaaaa!!!!
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar