onsdag 17 maj 2017

Bli bra fot!

Äntligen är det dags att åka till jobbet i kväll. Det är inte roligt att vara hemma. Fast jag har sysselsatt mig med massa roliga saker. Så tiden har ändå gått rätt fort den här gången.
Jag har varit hos goa Linda Ö och tittat på deras hus som de köpt.Jättefint!Och när de kommer vara klara så kommer det bli helt perfekt. Göbben hennes hade köpt en tv också som jag tror jag blev kär i...Jag gillar sånt. Film och ljud💜Kom även på att jag kanske kommer vara i hennes område och susa omkring i jobbet nästa månad.
Jag har fått med mig Mattias till Challa, fast det fungerade bara en timme, sen sa foten till mig att genast åka hem. Men då fick jag se något annat den dagen.
Jag är fortfarande rädd när jag är ute och går. Tittar på underlaget hela tiden och tänker mig noga för vart jag sätter ner foten. Hoppas det ger sig snart...

Jag har varit i huset och planterat lite och plockat runt alla grejer ett varv. Köpte även ny hatthylla och skoställ som jag skruvade i hop. Eva-Karin (grannen) skojade och sa att det dröjer väl inte för än jag set denna skohylla komma flygandes ut på gräsmattan. Hon har lärt sig en av mina svaga punkter... Dåligt tålamod. Björken som blev fälld är borta och jag tog den första turen på gräsklipparen.
Efter allt det vart jag såklart hungrig och åkte in till Milano och åt pizza. Jag fick fint sällskap till den maten. Fan Frodlund/Thenman. Joel hjälpte mig med pizzan, sen drog han i väg med sina polare. Han har blivit så stolor och lång!

En födelsedagsmiddag blev det även i år, om än ett par veckor senare. Vi åkte till Pinchos och åt, skrattade och åt igen. Jag fick i mig så mycket så jag orkade knappt prata med Mattias på vägen hem. Det enda jag fick ur mig var typ "ööööjjjj".
Väldigt trevligt må jag säga.
Carlsson och Carl har varit här och hälsat på. Vi skulle se på djuren, för Carls skull. Han sov och sov och sov. Så vi gick och åt paj. Åse, Jenny och Ingmarie kom också. Mycket tjatter blev det.

Efter någon timme vaknade den lille äntligen. Han är för go!Synd bara att man inte orkar gå och bära runt på honom så länge. För det är mysigt. Gå och berätta om allt som finns och låta honom känna på det som är barnvänligt.Det är en väldigt klok grabb.Och nyfiken på allt och alla.Man bara skratta när man ser honom för han är på riktigt en kille med humor och glimten i ögat.



Dollerompen
BloggerImage



Alva
BloggerImage


Dessa underbara djur, som kommer in med grabbarna..
BloggerImage


Hit kommer jag återvända. Så gott!!
BloggerImage

Vart så uppdreven när jag såg dessa. Inte ett kort blev bra.
Vilka sötnosar.
BloggerImage


ZZZZzzznaaaark💜
BloggerImage



Sen äntligen var han vaken
BloggerImage


Ny ytterdörr till huset!
BloggerImage


Hämtade ut mediciner. Snidde trodde på riktigt att
han skulle få plats i kartongen. Jag lät honom göra det..
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar