onsdag 29 mars 2017

Mayhem var bra...

Vi åkte tåg till Karlstad, hade väntat på den här kvällen i typ ett halvår.
Hamnade på en väldigt trevlig fest någonstans på Herrhagsgatan. Höll på att skratta ihjäl mig vid några tillfällen. Saknade Marri, man är van att där Martin är ser man Marri.
Kom ner på Nöjjes och där stog några kära och väntade. Såg första bandet, rätt bra. Andra bandet var duktigt bra. Sen skulle man bara på toaletten...
Där var det ju fullt med trevliga människor. Och jag har ju varit hemma i tre veckor, så det var ju skitsköjj och prata med folk. Mayhem började, det gick inte att missa.
Skulle bara på toa, skulle bara pratat lite om "Smala Sussi", bara dra några klassiska repliker från filmen, in kommer han i Nifelheim, då var vi tvungna och veva oss i genom "Mammas pojkar" och vidare genom "Bröllpsfotografen". Hoppla, så var vi ett helt gäng som missade Mayhems 43 minuter långa uppträdande.
Lördagen var inte så rolig. Absolut inte för lillebror...Åkte in till BigB och åt pizza och sen låg jag rakt ut i Tonys "fisfotölj" och såg film. Riktigt nice att umgås med bröderna en hel dag/kväll. Somnade runt 21. Tanter blir trötta av ståhej!!
Fast väldigt mycket lyckligare. Går faktiskt riktigt bra att vara på Nöjjes nu. Jennifer min klippa och käre vän har varit otrolig dessa 5 år.
Och jag vet ju att Ähhva är med mig jämt, i mitt hjärta och jag i hennes. Var på nöjjes i en kvart innan jag hittade pengar på golvet. De la jag i skon och tog mig för hjärtat 💓

Jobbar går ganska bra nu. Känner av lite i magen när jag kör folk i rullstolar. Men nu ska det bli så otroligt spännande att få sätta sig på en häst på fredag.Vänster handled är inte bra än, men höger fungerar. Hälften är bra iaf!
Nu ska jag ränna och packa det sista innan vi ska på roadtrip.

Hos Carl-Filip.
 BloggerImage

Band nr 1. Så fränt micstativ,fullt med ben och tänder.
BloggerImage


BloggerImage


"Väs att du är 16" väste hon som ställde upp och fotade.Vi
höll på att skratta ihjäl oss.Alltid trevligt med nya vänner.
BloggerImage


Blev visst lite shopping..

BloggerImage



Här är han som pratar med  mig i drömmen. Jag drömde att han la sitt huvud i
min hand. Han verkligen borrade in det, som om jag skulle trösta eller ta hand om
just hans huvud. Roger berättar att katten sopat huvudet i bordet kvällen innan,
och antagligen fått väldigt ont..Spooooky!
BloggerImage


Som jag önskar att detta vore över. Så man kan stänga den dörren. Visning på måndag.
Sen blir det väl lugnt ett par dagar, innan försäljningen är i gång.
Hoppas jag hittar en bra människa som kan köpa.
Så mina grannar får en bra granne.

BloggerImage




Nu är björken nere! Slut på den gröna sörjan på taket, slut på
att den sprider massa småbjörkar i "grusgången".
Borta är åskledaren, men va fan. Det blev mer öppet
framför huset.Nu ska det bara grävas lite, rensas upp och
köpas grus.
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar