onsdag 8 mars 2017

Hej då antibiotika!

I dag har jag ätit klart antibiotikan!!!!Tjhoooo!!!!Vilken frihet.Hoppas nu att jag får mer energi och inte känner mig så vissen i huvudet. Har kollat snittet under naveln och det är så fint så det är inte klokt.De andra förbanden låter jag sitta, de ramlar väl av i duschen sen eller i morgon. Inget pillande✋

Innan allt med gallan och farfar och annat drog i gång så var livet rätt mysigt där ett par dagar, och därför tänkte jag slänga upp lite bilder från tiden innan. Helt otroligt vad det kan hända mycket på kort tid, och hur lyckligt ovetande man är.


Denna stod utanför Crossfiten
BloggerImage


Mina tankar gick då såklart till denna underbara dam 💓
BloggerImage


Lillebror och Sara kom och hälsade på. Då provade vi ölen.
Satt hos Big B och lyssnade på bra musik.
BloggerImage

Hade bord på The Oven där jag tveksamt tog emot en äppelcider
då det var slut på päron. Magen gillar inte äppelcider.
Det är starrrrt
BloggerImage


Gött och få träffa folk man inte sett på ett tag. Denna tok tex
BloggerImage


Kvart i sju på söndagmorgon var det dags för stalljour.
Bibbi kom och hämtade mig, och det var en väldigt go
dag i stallet. Om än det är slitsamt, så är det gött. Runt lunch
började jag få ögonmigrän och började känna mig på uselt humör
och "konstig".
BloggerImage



Underbara Kajsa och sen ser jag faktiskt inte om det är
Laura eller Alexia.Tror på det senare
BloggerImage



Och denna lille. Ser ut som Frutt, fast är en hel häst
BloggerImage




I dag drog jag till affären. Så gött med lite luft.
Och mer ska det bli.
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar