tisdag 21 mars 2017

Vaknade pigg 06.00

Undrar varför...
Vet liksom inte vad jag ska ställa till med nu. Jag somnade tidigt i går igen. Va gött om det kunde hålla i sig när man ska börja jobba 7. Men sån tur har man väl inte.

Sandra ska flytta om ett par månader. Så snart är det en lägenhet till salu på Hagagatan 10 A...
Även om det är rätt att sälja, så känns det konstigt. Jag gillar lägenheten, men jag kommer aldrig någonsin och stå ut med att bo där. Jag provade, men köpte ett hus i stället. Blir jag singel igen så kommer det inte hända att jag flyttar till en lägenhet igen. Jag vill bo där jag inte behöver visa hänsyn,  där jag kan spela musik så det ringer i öronen och katterna ska kunna ha det bra och gå och komma som de vill, bara öppna dörren och höra fåglar eller som det är ibland, absolut ingenting.

Det gäller väl bara att placera pengarna smart och använda hjärnan, så att de ger någon form av trygghet i framtiden.Jag är inte frisk, så jobba tills jag blir 65 kommer inte hända.Jag är glad för varje dag som jag kommer i väg.Så någon enorm pension har jag inte att vänta. Men detta kan jag ta med banken. De lär ju veta. So wish me luck! Hoppas den hamnar i goda händer, grannarna är så otroligt bra och föreningen är stabil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar