lördag 1 april 2017

drygt..

Helg och jobb. Livet är som det ska.
På måndag är det visning, har aldrig varit med om en så dryg vecka...Jag vill bara att detta ska bli färdigt.Folk ringer mäklaren med många frågor, sista jag hörde var att en dam som bodde i Spanien var intresserad. I morgon ska jag och Sandra städa där, om hon inte är lika dålig. Då gör jag det. Hon är som många andra väldigt förkyld. Fast det går så himla fort att städa där borta så.
Vi har varit i Eskilstuna och sagt farväl till vår kära farfar.
Kändes som om någon slet ut hjärtat och kastade det i väggen, och sedan tryckte in det i bröstkorgen igen.
 Vi var runt 70 pers på begravningen. Mest familj och släkt. Man har inte så många vänner kvar i livet när man är 94..
Det var väldigt roligt att så många kunde komma och att man fick träffa alla. Sen att man fick ha pizzakväll med farmor💓

I går red jag för första gången efter operationen. Maria var snäll och lät mig ha Ronja. Och tur var väl det. Det kändes att riktigt i magen... Jag trodde att det inte skulle göra det 4 veckor senare, men där hade jag fel. Gick och muttrade mest hela kvällen över detta på jobbet. Det var otroligt gött att få rida igen! Och nu får kroppen vila tills på torsdag, det känns också bra. Hoppas man är smärtfri då.

Nej, det är nog dags att ta tag i den där tvättkorgen som står och stirrar på mig..Gött att få lite gjort innan jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar