tisdag 14 mars 2017

Fortfarande hemma

En vecka kvar av sjukskrivningen... Men det går rätt bra. I bland det jobbigt, man vill ha sin frihet och kunna hålla på med sånt som man är van.
Fast nu räknar jag med att vara återställd om en vecka, och det är inte många dagar det.

Jag har även väldigt bra vänner som sköter om mig och hittar på lite saker. Jag kan lika gärna ligga på deras soffa som min egen.Det man skulle vilja göra hemma, kan jag inte riktigt än. Typ städa och få undan tvätten. Får ont, och då ska man ge sig. Så jag går runt här och bara suckar över sånt jag inte kan göra. Och då är det gött att komma i väg hemifrån ett par timmar.

Funderar på att åka upp till min käresta i dag och se hur det ser ut på graven. Har inte varit där på ett tag.
I går var jag hemma hos Maria ett tag. Men det gick bara ett par timmar, sen var jag tvungen hem. Vi skrattar ju så fruktansvärt hela tiden, det är inte bra för magen. Eller jo, det är hur bra som helst, men jag fick väldigt ont. Men det var det värt!

Jag har även varit och träffat Lexie för första gången. Vilken liten bedårande tjej. Hon såg så fundersam ut och en massa,massa hår har hon! Och vilken skillnad att först få träffa Carl, som man tycker är en bebis fortfarande och sen Lexie. Hmmm, Carl är att lite större än vad man tror💖

I dag ska jag hem till Jennifer, T-man, Hulda och Tut-Rut. Vi ska väl försöka få i hop en New Yorkresa. Känns kluvet nu när man är hemma två veckor utan någon som helst inkomst. Då köper man en flygbiljett till New York...Fast jag är van leva på luft när det behövs, så det ska nog ordna sig. Jag vill i väg en sväng i höst. Ska jobba hela semesterperioden i år igen, och då är det lättare om man vet att man har något roligt som väntar. Fast jag vill jobba på sommaren, jag mår bäst då. Och eftersom vi tillbringar mycket tid utomhus så känns det inte så jobbigt.

Ska bli roligt att bli bra så man kan åka och rida också. Trodde inte jag skulle sakna det så mycket som jag gör..Har varit där med lite äpple och morötter och kliat lite på dem. Och luktat💓
Tänkte hänga på någon barngrupp som bara skrittar och travar korta sträckor nästa vecka, men det tyckte Maria (ridläraren) var en väldigt dum idé. Bättre att jag blir helt bra och sen kommer och rider varje dag om jag så vill i de grupper som jag ska rida i och fortsätta träna. Jag kommer ha en del att rida igen...Hon har säkert rätt.Men som sagt, en vecka till ska väl gå fort..

Underbara Carl❤
BloggerImage


Den trognaste❤
BloggerImage



Lexie och pappa😍
BloggerImage


Sen swemme ho i köll.Gött!
BloggerImage


Lite roligt det där när två människor tänker 
på varandra samtidigt🤓
BloggerImage



Snålblåst och regn.Men jag tog mig dit 
med lite fräscha blommor❤
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar