söndag 28 augusti 2016

Lycka att ha morgonpigga vikarier :)

Vad underbart det är att ha ju det. Morgonpigga vikarier. Tack vare honom så kunde jag slippa stressen för att vara tvungen och gå upp 6 i dag när vi jobbade till 22 i går. Jag kunde även sova till 8 och vakna själv. Sån lyx så det är inte klokt!
Har kollat schema och det ser ut som att jag inte behöver ställa klockan för än på fredag. Om de inte ringer in mej då såklart, då är det bara och släpa baken ur sängen och ge sig i väg.

I går blev det en tur till Karlstad innan jobbet. Tog äntligen tag i detta med säkerhetsväst och ridbyxor...Fick lite bättre i lön nu när jag jobbat så mycket, så jag tänkte att nu var det nog läge att köpa en. Så nu rök de pengarna, 2900:-... Men när jag väl ramlar så är de pengarna väl investerade. Smärtan i ryggen efter sista resan är fortfarande färsk i minnet. Jag var så himla säker på att vi skulle vara tvungen att starta Los Angelestrippen med ett sjukhusbesök när vi flög in över Kalifornien.
Jag kunde inte andas som folk, fick gå och kippa efter andan för så fort lungorna användes så gjorde det sjukt ont, och revbenen.... Tack gode gud att man hade snälla och förstående reskompisar med sig <3

BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar