måndag 1 augusti 2016

Augusti är här!

Jag är ledig!!! Jämt hela dan! Ska hänga med LittleB på Nordells och fika, sen måste jag nog inom affären och sen till Tina och få ansiktsbehandling som vi försökt styra upp flera ggr.
Men när detta är gjort ska jag nog ta en filmkväll med min polare Snidde.
Bara ligga rätt ut i sängen och och äta godis och titta på film.

Jag fick hoppa in och jobba en natt till också. Samma rutt, kom faktiskt i håg en del och vart vi skulle. Men långt i från alla ställen. Vi såg många rävungar, men de hade att väldigt lång svans. De kanske har det. Och en galen hare som sprang framför bilen en bra bit innan den hoppade i diket.
När vi kom på morgonkvisten i Kyrkskogen så var vi nog bägge rätt trötta. Det stod en älg vid vägkanten och vi fick titta många gånger innan vi såg att den faktiskt inte var en postlåda....

Natten gick jättefort, men det var gött och krypa ner i sängen hos pöjjkera när jag kom hem. Sen när jag vaknade bar det av mot Karlstad och Leos lekland. Där var det ju svinroligt! Fast man har ju svårt för vissa saker märker jag.Vi var där i 5-6 timmar och åkte sedan och åt pizza i Bergakorset.
På vägen hem hämtade jag upp Mattias som var på 30-års kalas. Han gled rätt snyggt därifrån, sa inte hej då utan gick upp i rök så där snyggt som han kan när han inte vill stanna kvar. Jävul va rolig han är! Nej, en får väl få lite ordning på kläder och sånt så vi kan dra och fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar