torsdag 1 september 2016

Glömsk!

I tisdagsmorse låg jag och Snidde och såg på tv. Njöt av att kunna göra detta, vårat möramys är heligt. Men någonstans i magen var det nåt som sa att detta nog var lite för bra för att vara sant...Och visst var det så! Jag skulle ju på matte!!!Men tjugo över åtta välte vi ur sängen och nedför trappen i en jävla fart och två minuter över nio var jag i klassrummet...
Att jag kunde vara så himla snabb!

Eftermiddagen och kvällen var jag på 79:an och jobbade. Där var det drag som vanligt. Kvällen gick fort och det var rätt skönt att få krypa ner i sängen när jag slutat.
På onsdag morgon åkte jag in till stallet och red med ett gäng vuxna. Min ridlärare tycker att jag ska komma någon gång i bland och rida själv, med folk i min ålder för att jag ska kunna fokusera på mig själv och inte på min kära människa. Då blir jag lite tryggare och kan hjälpa henne på ett bättre sätt.
Efter det var det dags att hämta mina nya glasögon. Och det var inte lite gött!
Nu ser man lite bättre :)

I dag är det träningsvärk som väntat, och kvällsjobb. BloggerImage

Och Lilla Hulda är kastrerad❤️💕
BloggerImage

Man har en "elev" med sig på jobbet.Hon ska göra uppgifter.Men såklart orkar inte jag hålla mig,utan börjar genast försöka lära mig lite jag med när vi ändå "är på farta"
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar