onsdag 17 augusti 2016

Effektiv tisdag!

Ledig, var tvungen och få lite saker gjorda. Började med att åka till Bergqvist Skor. Nåt har hänt med mina Nike, ingen vet vad. Men det går inte att åtgärda att de pyser och fräser när det blir blött. Jag fick hälften av pengarna tillbaka och skorna i en kasse. Jag kunde ha reklamerat dem, men då hade jag blivit undan skor...Jag får helt enkelt ha dem när det är torrt.

Sen mötte jag upp Mattias, vi gick till Rajons och åt lunch. Tänk att jag inte kan ge mig för än en jämt är svett..Sen vart det ju såklart en massa suckande och jämrande från mig i säkert en timme efteråt.Tur han är härdad. Vidare till Ica och handla lite inför helgen och där träffade jag Hanna Tjärnberg :) Väldigt roligt, har inte sett henne sedan omorganisationen.
Från affären till Anc för att lämna in ansökan om att få gå på matten där, sedan synundersökning och bågprovning...Tjingtjong så hade man gjort av med 5000:- där ja.. Och så berättade jag att jag blivit så ljuskänslig och lätt får ögonmigrän. Han berättade då att detta berodde på att jag hade väldigt stora pupiller. Då släpps det in för mycket ljus och huvudvärk och migrän är ett faktum. Går inte att göra nåt åt. Jag ska skydda mina ögon med solglasögon så ofta jag kan. Sköjj!

Träffade sedan Bapis för en fika på Nordells, alltid lika gött. Hon är som ren bomull för själ och hjärta hon!Det sista jag gjorde sedan var att skicka tillbaka skor och byxor som dessvärre inte passade. Har åkt med kartongen i snart två veckor så det var väl liksom dags.

Sista gången jag tittade  på klockan var runt 22, sen var det att natta på en annan :)
BloggerImage BloggerImage BloggerImage
Jag har fått en del fina kort nu i dagarna❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar